Domovská stránka > J > Jak Na Nás Působí Reklama?

Jak na nás působí reklama?

Reklama, ať si to připouštíme nebo ne, je nám podsouvána v mnoha podobách každý den. A ať už je to v podobě různých obrazových či zvukových vjemů, dokáže nás podvědomě ovlivnit k tomu, abychom si například koupili něco, co bychom normálně nebrali.

Přečtěte si více

Související článek

Jak má vypadat dobrá reklama?

Reklama by měla odpovídat znalostem a představám, které uživatel o značce již má. Informace, které jsou pro uživatele nové, by měly být v reklamě obsaženy. Reklama by měla uživatele oslovit emocionálně.

Co je to televizní reklama?

Televizní reklama je forma reklamy, která je uveřejňována prostřednictvím televize. Většinou je ve formě krátkých spotů, které propagují určitý výrobek, či službu.
Můžete se také zeptat, kdy byla prvni reklama?
Historicky první reklamní kampaň představil 22 srpna 1901 Karl August Linger se svou ústní vodou Odol. Jeho reklama tehdy stála milion říšských marek a vyšla v Berlínských ilustrovaných, či ve významných listech USA a Evropy.

Co je to reklamní kampaň?

Reklamní kampaň je soubor komunikačních a reklamních aktivit, které mají oslovovat veřejnost a potenciální či stávající zákazníky. V reklamní kampani se využívají různé kanály. Dílčí komunikační aktivity by měly být napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně.
Co je to sociální reklama?
Göttlichová (2005:74) definuje sociální reklamu jako reklamu, jejímž posláním je „oslovit prostřednictvím vybraného média veřejnost, upozornit ji na daný společenský problém, případně se pokusit navrhnout možnosti řešení či zaktivizovat veřejnost k podílu na řešení.

Související článek

Jak vypada reklama?

Cílem reklamy je zvýšit prodej výrobku, služby, společnosti, značky nebo myšlenky. V závislosti na použitém médiu je to buď televize, noviny, internet, rozhlas, plakát nebo jiné.

Které výrobky se nesmí objevit v reklamě?

Důvody těchto omezení nalezneme především v ochraně veřejného zdraví, bezpečnosti a pořádku, mravnosti a ochraně spotřebitele.
  • Alkoholické nápoje.
  • Tabákové výrobky.
  • Zbraně a střelivo.
  • Potraviny a kojenecká výživa.
Následně, co má obsahovat leták?
Jak má vypadat správný leták a co má obsahovat?
  1. Zaujměte titulkem.
  2. Obrázek za 1000 slov.
  3. Komunikujte stručně
  4. Přidejte přínosný obsah.
  5. Vyvolejte časovou naléhavost.
  6. Vyzvěte k akci.
  7. Přiložte kontakt, adresu.
  8. Pozor na textový guláš – volte čitelné písmo a fonty.

Co by mělo být na plakátu?

Působí na širokou veřejnost, své zájemce si nevybírá (není pro úzkou skupinu), má upoutat pozornost, barevné provedení má být nápadné, výrazné, ale ne křiklavé, text pak stručný a výstižný (co, kde, odkdy – dokdy).
Kdo dělá reklamu na Fio banka?
Fio banka přichází s novou reklamní kampaní s názvem Pro všechny světské radosti. Připravila ji agentura Jinej gang, hlavní tváří je populární ostravský herec Štěpán Kozub alias kolotočář Fredy Boháček. Jeho ženu Carmen ztvárnila Petra Nesvačilová a parťáka Mária si zahrál Karel Jirák.

Kdo mluví reklamy na Prima Cool?

Na COOL leze puberta! A abychom to dospívání řádně oslavili, společně s moderátorem Honzou Kokym jsme se vrhli na partu, která má na svědomí celou cooláckou komunikaci včetně oblíbených upoutávek, kterým od samého začátku propůjčuje hlas Honza Dolanský.

By Binette

Similar articles

Co to je rekurzivní? :: Co vše řadíme k reklamě?
Užitečné odkazy