Domovská stránka > J > Jak Roztahnout Datum V Excelu?

Jak Roztahnout datum v Excelu?

Pakliže si přejete vytvořit například pouze posloupnost dat pondělků v měsíci červenec, vepište pod sebe (vedle sebe) data dvou pondělků, čímž Excelu krok jednoduše udáte. Následně můžete data opět „roztáhnout“. I zde se Excel řídí opravdovým kalendářem a vyplňuje pouze existující data.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vypočítat IRR v Excelu?

Intervalová návratnost je vrácena funkcí IRR. Pomocí vzorce můžete IRR převést na roční míru návratnosti.

Lidé se také ptají, jak vyplnit celý sloupec v excelu?

Ve skutečnosti existuje Vyplnit příkaz na pásu karet aplikace Excel, který vám pomůže rychle aplikovat vzorec na celý sloupec nebo řádek. Nejprve zadejte vzorec = (A1 * 3 + 8) / 5 do buňky C1 (první buňka sloupce, kde zadáte stejný vzorec), za druhé vyberte celý sloupec C a poté klikněte Home > Vyplnit > Dolů.
Pokud jde o toto, jak převést text na číslo v excelu?
Vyberte buňky s čísly uloženými jako text. Na kartě Domů klikněte na Vložit > Vložit jinak. Klikněte na Násobit a pak klikněte na OK. Excel vynásobí každou buňku číslem 1 a přitom převede text na čísla.

A jak zmenit vzorec?

Další metodou je mentální trénink, který úspěšně používají například sportovci v rámci dušení přípravy na výkon a konfrontaci se soupeři. Tato metoda spočívá v soustředění celé mysli na jeden jediný bod a objevení nové skutečnosti. Výsledkem je změna vnímání sebe sama a reakcí na okolí.
Jak rozdělit list v Excelu?
Rozdělení listu na podokna
  1. Vyberte pod řádkem, ve kterém chcete rozdělení, nebo sloupec napravo od místa, kde chcete rozdělení rozdělit.
  2. Na kartě Zobrazení klikněte ve skupině Okno na Rozdělit. Pokud chcete podokna rozdělení odebrat, klikněte znovu na Rozdělit.

Související článek

Jak se počítá v Excelu?

Pokud chcete do vzorce zadat funkci, musíte vybrat prázdnou buňku. Pokud chcete vypočítat celkové tržby, zadejte levou závorku a stiskněte enter.

Jak vložit checkbox do Excelu?

> Možnosti aplikace Excel > Oblíbené > Zobrazit na pásu kartu Vývojář.
  1. Pokud chcete přidat zaškrtávací políčko, klikněte na kartu Vývojář, klikněte na Vložit a v oddílu Ovládací prvky formuláře klikněte na .
  2. Klikněte na buňku, do které chcete přidat ovládací prvek zaškrtávacího políčka nebo přepínače.
A kde jsou v excelu předvolby?
V nabídce Excel klikněte na Předvolby. V části Vzorce a seznamyklikněte na Automatické dokončování. Do pole Zobrazit možnosti po zadání zadejte počet písmen, která chcete zadat, než se zobrazí nabídka Automatické dokončování.

Jak funguje funkce když v Excelu?

Funkce KDYŽ, jedna z logických funkcí, vrátí jednu hodnotu, pokud se zadaná podmínka vyhodnotí jako Pravda, a jinou hodnotu, pokud se vyhodnotí jako Nepravda. Příklady: =KDYŽ(A2>B2;"Překročil se rozpočet.";"OK") =KDYŽ(A2=B2;B4-A4;"")
A jak vytvořit obsah?
Kliknutím označte místo, kam chcete vložit obsah (obvykle na začátek dokumentu). Klikněte na Odkazy > Obsah a potom v seznamu vyberte styl Automatický obsah. Poznámka: Pokud použijete styl Ruční obsah, Word nebude pomocí nadpisů vytvářet obsah a nebude ho automaticky aktualizovat.

Můžete se také zeptat, jak nečíslovat obsah?

Ve Wordu podržte stisknutou klávesu CTRL a vyberte položku obsahu, kterou chcete přesunout na danou stránku v dokumentu. Toto funguje pro číslované i nečíslované položky obsahu.

By Roanne Machalik

Similar articles

Proč nefunguje web kamera? :: Jak delat vypocty v Excelu?
Užitečné odkazy